Ny lærer på mellemtrinnet

Vi er vildt glade for at kunne fortælle, at vi har ansat Frederik Friis som lærer på mellemtrinnet fra 1. februar. Frederik er lige nu inde som barselsvikar i indskolingen, men vi glæder os meget over at kunne gøre aftalen permanent

Fredrik siger selv: “Jeg glæder mig først og fremmest meget over fortsat at skulle have min gang på Jakobskolen. Dernæst ser jeg frem til en masse spændende nye udfordringer, samt at undersøge og fordybe mig i undervisningen sammen med eleverne. Jeg er så glad for at være blevet en fast del af Jakobskole-holdet.”

Med matematik i både 4. og 6. klasse vil det især være de to klasser, der får meget med Frederik at gøre, men han skal også have et par fag i 5. klasse.