Ny skoleleder

Så er vi klar til at afsløre, at vores nye skoleleder på Jakobskolen er Simon Hauge Lindbjerg
Filip Smidt, formand for skolens bestyrelse: “Det er med stor glæde og stolthed, at vi kan præsentere vores nye skoleleder. Det har været en længere proces, hvor vi har været opsøgende på at finde netop den leder, der vil være skolens bedste match. Simon har været på skolen de sidste fire år og har derfor allerede et godt kendskab til Jakobskolen”.
Simon Hauge Lindbjerg siger selv om de nye opgaver, der ligger foran ham: “Jeg ser utrolig meget frem til at skulle være skoleleder på Jakobskolen. Det bliver spændende at skulle stå i spidsen for en skole, der ønsker at være en kristen skole i tiden. Det er en sag, jeg virkelig brænder for. Jeg glæder mig til at arbejde for, at skolen fortsat udvikler sig til gavn for både elever, medarbejdere og forældre”.