Stillingsopslag til mellemtrinnet

Vi har fået en fast stilling ledig på mellemtrinnet, som består af 4.-6. klasse. Stillingen er med ansættelse pr. januar 2022.

Vi søger en lærer, der indtil sommer er klar til at varetage et skema med matematik, natur/teknik, historie og kristendom. I det kommende skoleår vil der stadig være behov for at dække matematikundervisning, men det vil kunne kombineres med flere andre fag. Her glæder vi os til at høre, hvad du gerne vil byde ind med.

Vores elever fortjener det bedste, så vi er på jagt efter en faglig dygtig lærer, der har en anerkendende tilgang til børn, kolleger og forældre.

Prik endelig nogle på skulderen, hvis I kender egnede kandidater. Hele stillingsopslaget kan findes her