Jakobskolens hal kan lejes til badminton. Hallen har tre baner, der kan spilles på.

På hjemmesiden www.jakobskolen-badminton.dk kan du oprette dig som bruger og får derved adgang til at se spilletider. Derefter kan du vælge at købe medlemskab, så du kan booke tider.

Hallen lejes ud i sæsonen 2023/24 fra mandag den 21. august 2023 til søndag den 23. juni 2024.
Spilletiderne er hverdage i tidsrummet fra 16.00 – 23.00, lørdage og søndage fra 8.00 – 23.00.
Hallen vil være lukket i skolens ferier, hvilket vil fremgå på hjemmesiden.

Priser for en hel sæson er 2.688 kr. pr. bane + 50 kr. pr. nøglekort.

I forbindelse med hallen er der omklædningsrum med badefaciliteter, som man er velkommen til at benytte.

Der skal benyttes indendørs sportsfodtøj med lyse såler, og der må ikke spilles indendørs fodbold i hallen.

Vi henstiller til, at alle brugere er med til at værne om hallen ved at behandle inventaret på en god måde og huske at tage affald m.m. med fra hal og omklædningsrum. Vis respekt for andres brug af hallen, og de tider, der er booket. Meddelelse om eventuelle mangler eller beskadigelser bedes hurtigst muligt gives til Jakobskolens pedel, Erik Flyvholm på tlf. 23934593.