Herunder kan du se, hvornår SFO´en er hhv. åben og lukket i skoleåret 2023/24.

Hvornår er SFO´en åben i ferierne?

• I sommerferien 2023 i uge 26 samt i uge 31-32 inden skolestart mandag den 14.8
  • I efterårsferien 2023*
  • Juledagene 20-22.12 + 2.1*
  • I vinterferien 2024*
  • I sommerferien 2024 i uge 27 samt i uge 31-32

Hvornår er SFO´en lukket i ferierne?

• I sommerferien uge 28-30
  • Mellem jul og nytår - fra d. 23.12 til den 1.1 begge dage incl.
  • I påskeferien (de 3 hverdage mellem Palmesøndag og Skærtorsdag)
  • Grundlovsdag
  • Fredag efter Kr. Himmelfartsdag

* Der er åbent i efterårsferien, vinterferien samt den 20-22.12 og den 2.1 under forudsætning af, at der er mindst 5 tilmeldte børn. Vi sender en tilmelding til alle forældre på intra i god tid før den pågældende ferie. Herefter giver vi besked 4 uger før ferien, hvorvidt der er åbent eller lukket.

Klubben er lukket i alle skolens ferier.