Vores SFO er åben hver dag kl. 7.00-8.00 og igen kl. 12.10-16.30.

I vores SFO (0-3. klasse) arbejder vi ud fra den tanke, at alle børn og voksne har uendelig stor værdi, og at vi derfor skal behandle hinanden med stor omsorg og respekt. Alle børn har forskellige behov, og vi forsøger hver dag at møde børnene med disse forskellige behov for tryghed, frihed, udfoldelse og egen bestemmelse. Vi planlægger hver uge aktiviteter, hvor der på skift er fokus på fordybelse og koncentration, kreativitet, fysisk udfoldelse og fællesskab.

Du kanlæse mere om SFO´ens mål og indhold i dette dokument

Du kan altid kontakte os i SFO´ens åbningstid på 2015 4244. Alternativt kan du ringe til Berit (ledende pædagog) på 2115 3219.