Alle de vigtige informationer

Her på siden har vi samlet mange af de vigtige dokumenter, der handler om skolen.

Mobbepolitik på Jakobskolen

Vi har på Jakobskolen formuleret en mobbepolitik, der sætter ord på, hvordan vi forstår mobning, og hvordan vi agerer, hvis vi oplever mobning på skolen. Du finder dokumentet her.

Evaluering på Jakobskolen

Evaluering er vigtigt del af skolens praksis på Jakobskolen. Vi har samlet en oversigt over, hvordan vi evaluerer på skolen. Det gælder både i forhold til elevernes faglighed, men også i forhold til arrangementer, skole-hjem-samarbejde og meget mere. Du finder dokumentet her.

Evaluering og handleplan

På Jakobskolen foretager vi løbende evaluering af de forskellige dele af skolens virksomhed. Det er et krav fra Undervisningsministeriets side, at der på skolens hjemmeside skal findes et afsnit med evaluering og tilhørende handlingsplan på udvalgte områder. Det har vi samlet i dette dokument, hvor man kan finde udvalgte punkter fra den seneste periodes evalueringer.

Tilsynsrapport

Den tilsynsførende på Jakobskolen hedder Karin Hyldebrandt, og hun kommer løbende forbi skolen for at se, hvordan undervisningen og hverdagen på skolen fungerer. Disse observationer samles i en årlig rapport. Den nyeste tilsynsrapport kan læses ved at trykke her.

Timefordelingsplan

Hvis du ønsker en oversigt over, hvor mange timer de enkelte fag fylder på de forskellige klassetrin, kan du finde det i timefordelingsplanen. Klik her

Du kan finde skolens vedtægter i dette dokument.

Databehandling

Her finder du info om vores håndtering af persondata. Klik her