Ny skoleleder ansat

Efter en spændende ansættelsesproces og et stærkt ansøgerfelt er det med stor glæde, vi kan præsentere Maria Kofoed Herbst som Jakobskolens nye skoleleder.

51-årige Maria Kofoed Herbst kommer med solid erfaring fra blandt andet Romalt Friskole, hvor hun i 11 år har arbejdet som skoleleder og inden da over 10 år som lærer på den kristne friskole i Randers.

”Vi ser i høj grad frem til at byde velkommen til Maria og få glæde af hendes erfaringer, store engagement og høje faglighed, som vi tror på, er det helt rette match for Jakobskolen,” fortæller bestyrelsesformand Michael Sjælland.

Maria Kofoed Herbst sender her en hilsen forud for ansættelsen:

”Jeg glæder mig til at møde elever, forældre og medarbejdere og ser frem til at være med til at videreudvikle Jakobskolen, så den fortsat kan stå som et stærkt skoletilbud i Aarhus, hvor kombinationen af et kristent værdigrundlag og en tydeligt profileret, kreativ og mangfoldig undervisning er nøgleingredienserne.”

Maria Kofoed Herbst begynder i stillingen 1. januar 2024.